|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
| Autor |
Zpráva |
Zelda

|
Příspěvek: #1 Zasláno: ne červenec 24, 2005 4:32 pm Předmět: Charaktery postav? |
Odpovědět Citovat |
|
Ahoj chci se zeptat, jestli jsou postavy ve VF4 nějak předem "určeny" pro určitý způsob boje, kupříkladu, jestli některá postava je určená na ofenzivní boj a jiná třeba více na defenzivní.
Jsem začátečník ve VF4 a mou oblíbenou postavou je Lei Fei. Když bojuju proti LeiFeiovi ovládanému programově, přijde mi, že jeho síla je v tom, že roztopí neuvěřitelnou smršt úderů a kppů a já mám smůlu :-)
(díky a předem oceňuji, že mi nenadáte do hlupáků :-)) |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
ZSS

|
Příspěvek: #2 Zasláno: út červenec 26, 2005 11:39 am Předmět: povaha boje postav |
Odpovědět Citovat |
|
Ahoj Zeldo, vítej do klubu. V životě bychom žádnému VFerovi nenadali do hlupáků :)
Těžko na tuhle otázku odpovědět. U Lei Feie jsi jeho sílu odhadl na smršť kopů a úderů, takže vlastně jeho přednost vidíš v různosti a nepředvídatelnosti. Třeba Unicorn ale přestal Lei Feie hrát přesně z opačných důvodů, protože ho jeho stancy a dané stringy omezovaly ve vytvoření vlastních mix-upů. Každý boj se skládá ze znalosti oponentovy postavy a jeho stylu a každou techniku nebo strategii lze překonat jinou. AOT i ADT platí pro všechny postavy. Výborná inspirace je Tactics Advice v Trainingu a replaye na DVD.
Jinak úplně souhlasím s tvým "skromným názorem" ve VF x Tk :) _________________ střechy jsou mi chodníkem a mířím výš |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Zelda

|
Příspěvek: #3 Zasláno: st červenec 27, 2005 4:25 pm Předmět: lama question |
Odpovědět Citovat |
|
Jak už jsem psal, s VF4 teprve začínám a chtěl bych Vás, nadmíru zkušené VF borce požádat o radu - jak je nejlepší začít? Hrát Arcade, třeba s vyšší obtížností? nebo valit Quest, nebo do zblbnutí dávat Command training, nebo radši mydlit druhého playera?